Treenisykkeellä

BLOGIT | Treenisykkeellä

Tehokas porrastreeni pakaroille

Tämä treeni on helppo ja hauska toteuttaa ystävän kanssa! Kun ystävä tekee, voi itse hiukan hengähtää, hörpätä vettä ja tottakai tsempata ja kannustaa! Kun tulee oma vuoro, vetää täysillä ja kaveri kannustaa. Loistavaa yhteispeliä, molemmille tulee hiki, hyvä mieli ja mikä sen hauskempaa kuin treenata ystävän kanssa! Kaverin kanssa voi ottaa myös aikaa ja kierros kierrokselta koittaa parantaa omaa aikaa, jännittävää!

 

TEHOKAS PORRASTREENI PAKAROILLE

(Lämmittele ensin 5-10 minuuttia kävellen, juosten tai hyppien.)

Juokse portaat ylös niin nopeasti kuin pääset, kävele alas.

Hyppää jokainen porras ylös tasahypyin, ponnista mahdollisimman voimakkaasti ja kävele taas alas.

Juokse portaat ylös niin nopeasti kuin pääset, kävele alas.

Nouse portaat ylös tekemällä syväkyykky jokaisella askelmalla, kävele alas.

Juokse portaat ylös mahdollisimman nopeasti ja kävele alas.

Tee treeni 3-5 kertaa, omasta kuntotasostasi riippuen.

Nyt voit hengähtää hetken ja kannustaa kaveria! Jos tuntuu, että kaverin vuorolla tulee kylmä, voit tehdä punnerruksia tai burbee-hyppyjä sen aikaa, kun ystävä suorittaa. Muistakaa kannustaa ja tsempata toisianne! Silloin pääsette parhaimpiin suorituksiin! Tässä ei kilpailla kaveria, vaan itseään vastaan.

Hauskoja kimppatreenejä!

Kuva: Anniina Ruokonen

Yksi vastaus artikkeliin “Tehokas porrastreeni pakaroille”

  1. juoksija

    Sitten kun porrastreenit alkaa tulla korvista ulos ja oksu lentää, voi siirtyä harjoittamaan pakaroita toisella treenillä: https://www.hikipanta.com/harjoittelu/tehokas-pakarajumppa-kehonpainolla/


Kommentoi